[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_row _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″][et_pb_column _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]
LABOLATORIUM PROGRAMOWANIA
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]
Projekt realizowany jest przez fundację „To co najważniejsze”.
Realizacja projektu skoncentrowana będzie na procesie praktycznej edukacji informatycznej z zakresu nowoczesnych języków programowania, narzędzi do modelowania i analizy baz danych służącym poszerzaniu kwalifikacji, przepływu wiedzy z zakresu nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań, a w efekcie zwiększeniu dostępnościwykwalifikowanej kadry na rynku aglomeracji trójmiejskiej. Działania te mają przyczynić się do efektywnego wykorzystania praktycznej wiedzy w celu zaspokajania potrzeb rynku i wpływania na rozwój techniki, innowacyjności, poprzez rozpowszechnianie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]
Cele
uruchomienie procesów badawczych w zakresie potrzeb rynkowych wobec kapitału ludzkiego w obszarze zastosowania nowych technologii, ICT,
prowadzenie szeregu warsztatów z zakresu praktycznego wykorzystania języków programowania dla osób ukierunkowanych informatycznie tj:
– uczniów i absolwentów szkół średnich,
– studentów,
– absolwentów uczelni wyższych,
– programistów innych języków w celu przekwalifikowania, w tym warsztaty (typu fun – edukacja wstępna dla uczniów; praktyki z danego języka programowania)
przygotowanie kadry pracowniczej wg wymagań lokalnego rynku pracy,
przygotowanie liderów edukacji informatycznej,
integracja środowisk naukowych, biznesowych,
badanie realnych szans zatrudnienia.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]